Ares, Domingo 08 de Decembro de 2019

añomesDecembro

XORNADAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Corrección error material por omisión - Contratación laboral temporal dun/a auxiliar administrativo a tempo completo para os Servicios De Intervención -Tesourería
27 Novembro 2019 14:06
RESOLUCIÓN DA ALCALDIA Nº 529/19
Alcalde-Presidente D. Julio Ignacio Iglesias Redondo

Asunto: CORRECCIÓN ERROR MATERIAL POR OMISIÓN - CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN/A AUXILIAR ADMINISTRATIVO A TEMPO COMPLETO PARA OS SERVICIOS DE INTERVENCIÓN -TESOURERÍA

Vistas as Bases para a contratación mediante a modalidade obra ou servizo polo prazo de tres anos para traballos de contabilización, rexistro de facturas e remisión de información ao MHAP (Contabilidade, Remisión sao MHAP: Evaluacións trimestrais execución Plan de Axuste, execucións trimestrais orzamentarias, liquidación orzamentaria, coste efectivo servizos, PMP, morosidade, etc. e colaboración na rendición da canta xeral e liquidación orzamentos.

Esta Alcaldía en uso das súas competencias, e mais concretamente, segundo o establecido no Artigo 21 da Lei 7/1985 de 2 de Abril, Reguladora das Bases de Réxime Local en materia de contratación de persoal,

RESOLVE:
Primerio.- Detectada e comprobada a omisión na R.A. 526/19 de data 26/11/2019, procedese a Declarar conforme o establecido na “Base 7ª.Presentación de Instancias” e a “Base 8ª.Admisión de Aspirantes” das bases que regulan este procedemento de contratación a listaxe definitiva de admitidos e excluidos, sendo estas as que a continuación se detallan :

- Listaxe definitiva de admitidos:
Carrascosa Herrero, Cristina
Castro Pico, Rocio
López Vila, Javier
Luaces Ulfe, Patricia
Ortiz Bellas, Ana María
Rey Paris, Rubén

- Listaxe definitiva de excluídos:
Manzano Fraile, Itziar (Incumpre os requisitos establecidos na Base 7ª)

Segundo.- Designar conforme o exposto na “Base Novena. Tribunal Cualificador” das Bases que regulan este procedemento de contratación, a composición do Tribunal Calificador que estará integrado polos seguintes membros:

Presidente: D. Manuel Larrosa Rodríguez
Suplente: D. José Ángel Carballo Feijoó

Secretario: D. José Manuel Mayobre Seijas

Vogais: Dna. Montserrat Rodríguez Sánchez
Dna. Carmen González Tenreiro
D. Alfonso Portela Martínez

Suplentes: Dna. Mª Isabel Margharetto Rodríguez
D. Benito José Calvo Castro.

Terceiro.- Establecer e determinar segundo o exposto na Fase de Oposición da “Base Decima. Selección de aspirantes” o día, hora e lugar que deberá realizarse a primeira proba, sendo o mesmo:

- Lugar: Salón de Plenos do Concello de Ares
- Data: Venres 29, de novembro de 2019
- Hora: 12:00h

Cuarto.- Facer constar que, os candidatos deberán acreditar a súa personalidade mediante documento identificativo con anterioridade a realización da primeira proba.
Así o ordena e dispón o Sra. Alcalde-Presidente, D. Julio Ignacio Iglesias Redondo, en Ares a vinte e sete de novembro de dous mil dezanove, do que eu secretario dou fe.

O ALCADE-PRESIDENTE

D.S.M.