Ares, Miercoles 03 de xuño de 2020

APROBACI脫N PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACI脫N INICIAL PXOM 2014

Contrataci贸n Persoal

BANDO: condici贸ns nas que deben desenvolverse os desprazamentos por parte da poboaci贸n infantil durante a situaci贸n de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19
27 Abril 2020 12:00

Ampliar foto
JULIO IGNACIO IGLESIAS REDONDO, ALCALDE DO CONCELLO DE ARES, POR MEDIO DA PRESENTE FAGO SABER:

O Bolet铆n Oficial do Estado publica a Orde do Ministerio de Sanidade (SND/37012020, do 25 de abril, sobre as condici贸ns nas que deben desenvolverse os desprazamentos por parte da poboaci贸n infantil durante a situaci贸n de crise sanitaria ocasionada polo COV/D-19) con todas as indicaci贸ns e medidas respecto diso e que, como ben sabedes, son de especial importancia.

Cabe destacar:
鈥 Habilitase aos nenos e nenas menores de 14 anos, e a un adulto responsable, a circular polas v铆as ou espazos de uso p煤blico. Dita circulaci贸n queda limitada 谩 realizaci贸n dun paseo diario, de m谩ximo unha hora de duraci贸n e a unha distancia non superior a un quil贸metro con respecto ao domicilio do menor,entre as 9:00 horas e as 21:00 horas.

鈥 O paseo diario deber谩 realizarse como m谩ximo en grupos formados por un adulto responsable e ata tres nenos ou nenas.

鈥 Durante o paseo diario deber谩 manterse unha distancia interpersoal con terceiros de polo menos dous metros.

鈥 Deber谩 cumprirse con todas as medidas de prevenci贸n e hixiene fronte ao COVID-19 indicadas polas autoridades sanitarias.

NO CASO DAS V脥AS MUNICIPAIS, ESPAZOS NATURAIS E ZONAS VERDES AUTORIZADAS EN ARES :

As praias permanecer谩n abertas, deb茅ndose gardar nos paseos todas as medidas indicadas, coa prohibici贸n de ba帽arse, pescar ou mariscar. Tampouco estar谩 permitido permanecer de forma est谩tica nos areais.

No caso de praia urbana de Ares s贸 se poder谩 acceder 谩 mesma polas entradas habilitadas pola polic铆a municipal, non estando autorizado o tr谩nsito polo paseo maritimo.

Non se permitir谩 o acceso dos cans 谩 praia, cuxas sa铆das seguir谩n estando restrinxidas ao entorno do domicilio como ata o momento.

Non estar谩 permitido o acceso a espazos recreativos e zonas de xogo infant铆s.