Ares, Miercoles 02 de Decembro de 2020

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

O Concello de Ares resulta beneficiado dunha axuda para a realización de actuacións de mellora das infraestruturas turísticas
10 Novembro 2020 10:00

Ampliar foto
O Concello de Ares resulta beneficiado dunha axuda que ascende a 21.256,07 € correspondendose cun 65% de financiación ao abeiro dun convenio para establecer as bases de colaboración entre a Axencia Turismo de Galicia e o Concello de Ares para a realización de actuacións de mellora das infraestruturas turísticas, que teñan por finalidade o fomento da recuperación, da accesibilidade e sinalización dos recursos turísticos no medio rural de cara áconsolidación da oferta turística nas zonas rurais a través da posta en valor da súa riqueza histórica, cultural,patrimonial e paisaxística.

En concreto, o presente convenio ten por obxecto a realización da/s seguinte/s actuación/s de mellora das infraestruturas turísticas: Posta en valor da alianza aresana como centro de promoción da cultura epatrimonio indiano.

A finalidade desta actuación persigue os seguintes resultados:

- Mellora da accesibilidade exterior ao edificio e interior á parcela, conectando a entrada de mobilidade reducida coa praza central que serve de encontros, celebracións e auditorio exterior, que na actualidade non cumpre a normativa de accesibilidade esixida.
- Mellora da accesibilidade interior do edificio, mediante a substitución de parte do pavimento xa que non cumpre coas esixencias da normativa CTE- DB- SUA no referente a resbaladicidad.
- Mellora das condicións exteriores do edificio en canto a eficiencia enerxética (selaxes), impermeabilización (selaxes) e calidade estética (pintura), para a promoción da cultura indiana.