Ares, Martes 22 de xuño de 2021

Os Bolechas - O Ares indiano

Aparcares.com

APROBACIÓN DEFINITIVA PXOM 2020

Bases específicas para a contratación laboral temporal dun Xefe de Brigada, un Peón Conductor e Tres Peóns para a Participación na Prevención e Defensa Contra Incendios Forestais
10 xuño 2021 17:46
BASES ESPECÍFICAS PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN XEFE DE BRIGADA, UN PEÓN CONDUCTOR E TRES PEÓNS PARA A APLICACIÓN DA SEGUNDA ADDENDA AO CONVENIO INTERADMINISTRATIVO SUBSCRITO ENTRE A CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL E A ENTIDADE LOCAL DE ARES PARA A PARTICIPACIÓN NA PREVENCIÓN E DEFENSA CONTRA INCENDIOS FORESTAIS DURANTE O ANO 2019 COFINANCIADO PARCIALMENTE CO FONDO EUROPEO AGRÍCOLA DE DESENVOLVEMENTO RURAL (FEADER) NO MARCO DO PDR DE GALICIA 2014-2020.

Primeiro.- Obxeto.
Ó abeiro do convenio de colaboración entre a Consellería do Medio Rural e o Concello de Ares para a participación na prevención e defensa contra incendios forestais mediante a actuación de brigadas de prevención e defensa, as presentes bases teñen por obxeto a contratación dun xefe de brigada, un peón conductor e tres peóns.

Segundo.- A selección terá lugar entre os candidatos que se presenten mediante convocatoria pública a facer mediante anuncio nun xornal dos de maior tirada da comarca.

BASES en pdf