Banner portadaEscudo De Ares
imagen tel |Ir A Principal|Contacto

Logotipo Ares


Ares, Martes 20 de Agosto de 2019
Galego|Español|English
O ALCALDE RESPONDE

Pregúntelle ao Alcalde
CÁMARA WEB
WebCam Concello
CALENDARIO
añomesxullo
2019
mesaño
LuMaMiXoVeSaDo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Calendario escolas MunicipaisEscolas Municipais
SEDE DIGITAL
Sede Digital

Licitacin Electrnica

Perfil Contratante

Ares Digital

Tempo CPI Conde de Fenosa
Alcalde Julio Iglesias
Saúdo do Alcalde
Julio Ignacio Iglesias Redondo
II ARES INDIANO 2019

ARES DESDE O MAR NAVEGA CONNOSCO

III CONCURSO FOTOGRAFIA XUVENIL 2019

VeraneAres 2019

Vive Ares 2018

Actividades culturais

Actividades Deportivas

III PLAN DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES DO CONCELLO DE ARES

PERIODO MEDIO DE PAGO A PROVEEDORES

APROBACIÓN PROVISIONAL PXOM 2017

APROBACIÓN INICIAL PXOM 2014

Contratación Persoal

Animais Abandonados

Policí Local

Protección civil

Trámites frecuentes

Zona Reciclaxe

Wi-fi Gratis

Aloxamentos e restaurantes


@ dixital
Contratación de Persoal
LISTA ADMITIDOS-EXCLUIDOS PARA A CONTRATACIÓN, EN RÉXIME LABORAL TEMPORAL DE SEIS AUXILIARES DA POLICIA LOCAL.
15 Marzo 2019
RESOLUCIÓN DA ALCALDÍA 107-2019.

Mediante acordo adoptado pola Xunta Municipal de Goberno de data 27/02/2019, convocouse proceso selectivo para a contratación laboral temporal de 6 auxiliares da Policía Local, unha vez que por parte da Dirección Xeral de Emerxencias e Interior autorizara dita contratación. Asemesmo aprobáronse as bases reguladoras da convocatoria de selección, sendo remitidas as mesmas á citada Dirección Xeral para o seu exame encadrado nas medidas de control e seguimento necesarias para garantir que os concellos apliquen as normas de coordinación.

Visto o Informe elaborado polo Secretario do Concello de data 22/02/2019 sobre aprobación bases auxiliares policía local.

Publicado anuncio da convocatoria no xornal Diario de Ferrol en data 28/02/2019, e rematado o prazo de presentación de instancias (cinco días hábiles contados a partir da publicación).

Esta Alcaldía en uso das competencias conferidas pola Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases do Réxime Local na redacción dada pola Lei 57/2003, de 16 de decembro, o Real Decreto Lexislativo 781/1986 de 18 de abril, polo que se aproba o
Texto Refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local, a lei 5/1997 de 22 de xullo de Administración Local de Galicia, e o Real Decreto 2568/1986 de 28 de novembro, polo que se aproba o Regulamento de Organización, Funcionamento e Réxime Xurídico das Entidades Locais.

VEÑO EN RESOLVER:

Primeiro.- Aprobar a seguinte relación de admitidos e excluidos:
Admitidos.-

NOME E APELIDOS DNI
Jesús Martínez Saavedra 73131269D
Alberto Valencia Barcia 47372432E
Ero Alvariño Porto 32712319V
Roberto Otero Sesmonde 32682903H
Marco J. Martínez Méndez 53117555
Borja Vilasánchez Rodríguez 32716849Q
Rubén Fernández López 79340257D
Oscar Lorenzo Pérez 32697373K
Arturo Castro Alvárez 53163479Z
Iván Andrade Rodríguez 32714949W
María Rodríguez Niño 34897692E
Lucía Fontal Bouza 32721490B
Antonio Mª Ciudad-Buitrago Rúa 49682052M
César López Santiago 32694480A
Sabela González Parada 32726174A

Excluidos.-
NOME E APELIDOS DNI CAUSA
Javier Piñeiro González 76417023Y Falla certificado médico, base 3.2.4
Constantino Diaz Martínez 32719422J Falla certificado médico, base 3.2.4
Jacobo Bardanca Martínez 32709262L Falla certificado médico,

RESOLUCIÓN en pdf
Icono de conformidad con el Nivel Doble–A de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0| XHTML 1.0 Transitional Válido| ¡CSS Válido!|Rss Concello Ares